M_Z Geplaatst: 25 december 2006 Geplaatst: 25 december 2006 Ik heb al diverse berichten gezien over een herhaalfunctie voor een filmpje dat op je harde schijf staat. Allemaal vragen, maar nog nooit een antwoord op gekomen. Ik denk toch dat het zinvol is om zo'n mogelijkheid te hebben. Ik heb openhaardje en aquarium op mijn HDD, maar wil die langer dan een kwartiertje laten spelen natuurlijk. Misschien zit die mogelijkheid wel in een of andere image, maar ik gebruik tot op heden alleen Gemini, en ben het daar nog niet tegengekomen. M_Z
dAF2000 Geplaatst: 25 december 2006 Geplaatst: 25 december 2006 Niet zo'n mooie oplossing maar 't werkt wel zijn symbolische linkjes aanmaken. De kosten geen/nauwelijks ruimte op de harddisk dus je kunt er snel een zooi aanmaken. Stel opname is koetjeboe.ts. Maak dan in /hdd/movie aan: ln -s koetjeboe.ts koetjeboe.ts.001 ln -s koetjeboe.ts koetjeboe.ts.002 ln -s koetjeboe.ts koetjeboe.ts.003 ln -s koetjeboe.ts koetjeboe.ts.004 enz... In telnet is dat snel gedaan met cursor omhoog en laatste cijfer aanpassen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen