SatWijchen Geplaatst: 27 december 2006 Delen Geplaatst: 27 december 2006 Hoi is er iemand die een ps2 emulator op de x-box heeft draaien. En speelt ie dan alle spellen af? Ik heb verschillende emulators gevonden voor de pc maar de tekst die erbij staat(engels) is dat ie dan alleen de demo`s kan afspelen maar die tekst is ongeveer een jaar oud dus er zal wel wat veranderd zijn denk ik. VU+DUO Dreambox 7000 Dreambox 500 Dreambox 600 PVR Draaaibare opstelling 30 west tot 28,2 oost Vaste opstelling Astra1,Astra2,Astra3 en Hotbird[/color] Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SmuttiO Geplaatst: 27 december 2006 Delen Geplaatst: 27 december 2006 technisch niet mogelijk. emuleren van een behoorlijk aantal ps1 games lukt wel. DB500s met gemini, enorm ruk uitgerichtte 100cm triax op een moteck motortje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SatWijchen Geplaatst: 27 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2006 Ah dat is jammer. Een maat van me heeft een 100 ps2 spellen, ook voor kinderen van een jaar of 3/4 Op de x-box zijn deze niet zoveel te verkrijgen. VU+DUO Dreambox 7000 Dreambox 500 Dreambox 600 PVR Draaaibare opstelling 30 west tot 28,2 oost Vaste opstelling Astra1,Astra2,Astra3 en Hotbird[/color] Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
XtremeNooB Geplaatst: 29 december 2006 Delen Geplaatst: 29 december 2006 Heb 600 games gehad voor de xbox en daar zat vrij veel spul tussen voor kid van 3/4 .. dus ze zijn er wel Topfield 4000 - Aston Dual Cam - 78cm Triax wok Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marcel1970 Geplaatst: 29 december 2006 Delen Geplaatst: 29 december 2006 Wat wel vrij makkelijk werkt zijn nintendo(64) emu's daar zitten ook een hoop kindvriendelijke spellen bij.. "My next wife will be normal" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SatWijchen Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2006 Hmm zal eens wat verder zoeken naar leuke games voor de kids, Ook dat van de nintendo 64 zal ik eens gaan bekijken. Hij kan trouwens voorlopg weer ff vooruit ik heb een tweedehands v-smile spelcomputer op de kop getikt dat is dus nog echt voor de kleintjes laat `m daar eerst nog maar evenmee spelen. VU+DUO Dreambox 7000 Dreambox 500 Dreambox 600 PVR Draaaibare opstelling 30 west tot 28,2 oost Vaste opstelling Astra1,Astra2,Astra3 en Hotbird[/color] Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen