Ga naar inhoud

[7000S] Gbox & bittorrent zitten elkaar in de weg

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als ik bittorrent aan heb staan, gaat m'n gbox gegarandeerd na zo'n 10min over z'n nek. een Gbox herstart helpt dan ook niet meer en ik moet de DB volledig rebooten. Met bittorrent uit heb ik geen enkele last. Is hier iets tegen te doen?

VisioSat G4 + SPAUN + 4x Alps LNB > DM7020 HD (DMM OE 2.0)

Geplaatst:

Ik denk dat bittorent zoveel bandbreedte wegtrekt , dat inderdaad het mogenlijk is dat je locale netwerk plat gaat, en bittorrent nog vrolijk doorgaat .

Vaak zit het in de upload , dat er te veel users van jouw HD aan het halen zijn ...dus max. aantal users beperken in bittorent wil wel eens helpen . Of de max upload speed.

Geplaatst:
Citaat:
Als ik bittorrent aan heb staan, gaat m'n gbox gegarandeerd na zo'n 10min over z'n nek. een Gbox herstart helpt dan ook niet meer en ik moet de DB volledig rebooten. Met bittorrent uit heb ik geen enkele last. Is hier iets tegen te doen?

Je heb toch niet toevallig tele2 :-)
Die modems kunnen ook niet tegen teveel connectie, dan gaan ze raare dingen doen zodat je geen inet meer hebt.
Of misschien log file in je router aan staan die vol loopt, dit kan ook nog.

grtzz RGG

Geplaatst:

Kun je het bandbreedte gebruik van bittorent niet beperken? Er zijn in ieder geval wél routers waarmee dit kan. Hierdoor blijft er altijd een beetje over voor de TV.

Alternatief is niet downloaden terwijl je TV kijkt, of downloaden met je dreambox (staat toch al altijd aan).

2 * DM800 HD SE, 3 * AZbox (Elite, Premium+ en ME)

1 * 88CM met 4 LNB's en 1 * T90 met 10 LNB's

Geplaatst:

gbox is 1600, de bittorrent poorten zitten allemaal op 60K+

maar ik zal inderdaad in m'n client de upload bandbreedte en users eens fors gaan beperken (had deze op maximaal gezet voor m'n upload ratio in HDBits)

VisioSat G4 + SPAUN + 4x Alps LNB > DM7020 HD (DMM OE 2.0)

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.