Raphie Geplaatst: 29 december 2006 Geplaatst: 29 december 2006 Net maar weer eens besloten om m'n 120GB HD terug te zetten in m'n dreambox om deze als NFS server te gaan gebruiken. Maar de DB ziet de HD niet in het menu. Flashwizzard ziet hem ook niet. Is er een andere manier hoe ik de HD kan mounten? VisioSat G4 + SPAUN + 4x Alps LNB > DM7020 HD (DMM OE 2.0)
Raphie Geplaatst: 29 december 2006 Auteur Geplaatst: 29 december 2006 Niemand? schijf is ok, net ff in m'n PC gehangen en werkt prima VisioSat G4 + SPAUN + 4x Alps LNB > DM7020 HD (DMM OE 2.0)
Ome Merde Geplaatst: 29 december 2006 Geplaatst: 29 december 2006 heb je de partities ook eraf gehaald toen ie nog in je PC hing ? volgens mij wil ie wel es ouwenelen als er een NTFS partitie opstaat. FAT partities ziet ie probleemloos. merDe deze ruimte is te huur
Raphie Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Geplaatst: 30 december 2006 Ok, goede tip! zal ik gelijk ff proberen... VisioSat G4 + SPAUN + 4x Alps LNB > DM7020 HD (DMM OE 2.0)
Gast Geplaatst: 31 december 2006 Geplaatst: 31 december 2006 Kijk eerst eens met telnet en dan een dmesg commando of de box ook werkelijk de HD ziet. Ergens staat een commando : probing IDE0 Daarna moet een harde schijf genoemd worden. Zo niet, dan ziet de box de schijf al niet eens, en is er wat anders aan de hand Mijn box heeft de vreemde eigenschap, om na een reboot de HD te missen, maar na een keer spanningsloos en dan opstarten, dan ziet ie hem wel.. Zelf heb ik het idee, dat deze eigenschap komt door de maxtor schijf.
Raphie Geplaatst: 10 januari 2007 Auteur Geplaatst: 10 januari 2007 HDD was stuk ondertussen een nieuwe ontvangen van SAMSUNG (perfecte service na 3 jaar!) ondertussen laatste boxman image in flash gezet en Gemini 3.3 op CFlash en alles werkt perfect HDD is nu slave en kan opnemen en afspelen. Ik heb dus niks hoeven aan te passen / toe te voegen qua scripts VisioSat G4 + SPAUN + 4x Alps LNB > DM7020 HD (DMM OE 2.0)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen