koekjedebij Geplaatst: 29 december 2006 Geplaatst: 29 december 2006 Hoi, Allereest alle credits en dank aan het Pli team, mooie image. Op mijn 7020 ben ik tot zover de volgende issues tegengekomen: - Newcs start niet goed op ivm ontbrekende library. Oplossing: ln -s /usr/lib/libcrypto.so /usr/lib/libcrypto.so.0 - de ipkgpackages kunnen niet via het menu geinstalleerd worden (omdat het 'ipkgupgrade' parameter niet begrepen wordt). oplossing: ipkg-packages met de hand installeren. Een vraag aan het pli team: zijn de problemen met de latency als gevolg van de sqlite implementatie in garnet opgelost? Bvd Alvast een prettige jaarwisseling toegewenst Mauce
hemertje Geplaatst: 29 december 2006 Geplaatst: 29 december 2006 Citaat: Een vraag aan het pli team: zijn de problemen met de latency als gevolg van de sqlite implementatie in garnet opgelost? kan je iets specifieker zijn wat je daarmee bedoelt DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
koekjedebij Geplaatst: 29 december 2006 Auteur Geplaatst: 29 december 2006 Citaat: Citaat: Een vraag aan het pli team: zijn de problemen met de latency als gevolg van de sqlite implementatie in garnet opgelost? kan je iets specifieker zijn wat je daarmee bedoelt Wanneer je met flubber de EPG in sqlite plaatste werd de webif (opbouw van de pagina) erg traag. zie http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...rue#Post1211953 Ik hoop dat het zo duidelijk is en nogmaals de vraag of dat nu met garnet is opgelost. Bvd
hemertje Geplaatst: 29 december 2006 Geplaatst: 29 december 2006 standaard wordt de epg nu niet ingelezen wanneer je de webif opstart dit kan je ingeven in de pli setup - epg settings - show EPG in webif channellists deze staat standaard uit voor het snel opstarten van de webif, als het goed is heb je dat kunnen merken met het opstarten ervan DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
koekjedebij Geplaatst: 29 december 2006 Auteur Geplaatst: 29 december 2006 Citaat: standaard wordt de epg nu niet ingelezen wanneer je de webif opstart dit kan je ingeven in de pli setup - epg settings - show EPG in webif channellists deze staat standaard uit voor het snel opstarten van de webif, als het goed is heb je dat kunnen merken met het opstarten ervan Ik heb idd het gevoel dat als ik de EPG in sqlite zet de webif opbouw sneller gaat, kewl! Dan is het newcs-probleem eigenlijk nog meest 'ernstigeste' dat ik ben tegengekomen tot nu toe.
Gast Geplaatst: 29 december 2006 Geplaatst: 29 december 2006 Citaat: Dan is het newcs-probleem eigenlijk nog meest 'ernstigeste' dat ik ben tegengekomen tot nu toe. En dat kunnen we prima vanuit de downloads oplossen. Er wordt aan gewerkt, bedankt voor het melden.
hemertje Geplaatst: 29 december 2006 Geplaatst: 29 december 2006 kan je ff testen of deze tarbal uit de bijlage werkt 1286904-newcs7020rc13.tar.gz DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
koekjedebij Geplaatst: 29 december 2006 Auteur Geplaatst: 29 december 2006 Yes, de tarball werkt, fenks voor de snelle actie!
Henksat Geplaatst: 29 december 2006 Geplaatst: 29 december 2006 Tarball werkt, kom zo in de downloads mensen. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
alfadude Geplaatst: 29 december 2006 Geplaatst: 29 december 2006 Nog een klein probleempje. Als je SQlite naar USB zet werkt op mijn 7020 de nieuwe radiotimes plugin niet.(dreambox epg config) Oplossing: In rt_uk.sh (/usr/bin/) verander je epg=/var/lib/..... in epg=/media/usb/epg.db En dan werkt het prima na het instellen van de kanalen. Misschien kan er ergens iets worden ingebouwd dat even kijkt waar epg.dat juist staat? Quo signo nata es?
koekjedebij Geplaatst: 29 december 2006 Auteur Geplaatst: 29 december 2006 Lijkt me dan toch eerder iets dat in de plugin veranderd moet worden, toch niet in de image?
koekjedebij Geplaatst: 29 december 2006 Auteur Geplaatst: 29 december 2006 nog een melding: De itsy-package manager verwijst naar een foute URL: http://sources.dreamboxupdate.com/opendreambox/1.4/dm7020/feed Ik heb geen idee wat de juiste URL moet zijn.....
Gast Geplaatst: 29 december 2006 Geplaatst: 29 december 2006 Citaat: nog een melding: De itsy-package manager verwijst naar een foute URL: http://sources.dreamboxupdate.com/opendreambox/1.4/dm7020/feed Ik heb geen idee wat de juiste URL moet zijn..... Die url klopt nog wel, maar werkt momenteel idd niet. Sowieso is het niet altijd handig om updates uit de dmm feed te doen, wellicht overschrijven die bepaalde belangrijke PLi features. Dus gebruiken op eigen risico. We houden wel ff in de gaten of de feed weer online komt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen