ErwinB Geplaatst: 30 december 2006 Geplaatst: 30 december 2006 Hallo, Ik ben sinds kort de gelukkige eigenaar van een Dreambox 7025, vooheen stond er een Strong en ik wil graag even een bevestiging hebben of mijn beeldvorming wel klopt :-). Mijn aansluiting van nu is als volgt... Schotel = Visiosat 2 LNB = Astra 1 en 2 1 Diseqc Ik wil nu dus gebruik gaan maken van de dubbele tuner van de Dreambox en tevens wil ik een extra LNB aansluiten voor de Astra 3 (wegens de lokale wijzigigen die er gaan plaats vinden) en verhuist de Strong naar de slaapkamer zodat we daar ook satellietzenders kunnen ontvangen. Moet ik nu dus (behalve de aanschaf van 3 quad LNB's) 3 nieuwe Diseqc (van 4 in 1 uit) aanschaffen voor de aansluiting en mag ik dan aannemen dat de dreambox dit kan 'handelen' of kan/moet het 'anders'? Mvg, Erwin In bezit van een Dreambox 7025 Dreambox 800HD Dreambox 500HD Strong 6825 onze campingtuner :-)
WPW Geplaatst: 30 december 2006 Geplaatst: 30 december 2006 Is geen enkel probleem. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
ErwinB Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Geplaatst: 30 december 2006 Das een vlotje.....bedankt voor de bevestiging In bezit van een Dreambox 7025 Dreambox 800HD Dreambox 500HD Strong 6825 onze campingtuner :-)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen