Gast Geplaatst: 1 januari 2007 Geplaatst: 1 januari 2007 Op nederland 1 heb ik geen goede weergave van de teletekst er komen horizontale balken in blz. 100. Als je de teletekst gebruikt worden regels niet weergegeven. Het is nogal storend want de tekst komt niet volledig op het scherm. Ik gebruik een usb stick. Het verschijnsel komt i.d. flashimage en op de stick voor. Hebben jullie hier ook last van? Weet iemand wat de oorzaak hiervan is? Gr.JaJa
Powerbooky Geplaatst: 1 januari 2007 Geplaatst: 1 januari 2007 Ik zie het hier thuis ook. Wat de oorzaak is weet ik niet; het lijkt mij geen probleem wat in de Dreambox zelf zit, aangezien 2 en 3 wel goed zijn. In elk geval wordt er op dit moment wel door m'n collega's naar gekeken in Hilversum. Dank voor de melding.
Gast Geplaatst: 1 januari 2007 Geplaatst: 1 januari 2007 Citaat: Ik zie het hier thuis ook. Wat de oorzaak is weet ik niet; het lijkt mij geen probleem wat in de Dreambox zelf zit, aangezien 2 en 3 wel goed zijn. In elk geval wordt er op dit moment wel door m'n collega's naar gekeken in Hilversum. Dank voor de melding. In Hilversum hebben jouw collega's goed werk verricht het probleem is opgelost. Bedankt, JaJa
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen