Ga naar inhoud

[all] linksys router wrt 54gl niet connecten met dreambox

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb hier pas een linksys wrt 54gl router aangeschaft ik kan maar niet connecten met de dreambox 7000 en 500 wat moet ik doen om met de dreambox aan internet te kunnen verbinden

Geplaatst:
Citaat:
ik heb hier pas een linksys wrt 54gl router aangeschaft ik kan maar niet connecten met de dreambox 7000 en 500 wat moet ik doen om met de dreambox aan internet te kunnen verbinden

DHCP uitzetten en dan het IP adres invullen wat in het berijk van de router licht.

post-6488-1318258962,2632_thumb.jpg

Geplaatst:

Hij moet gelijk werken als je een IP invult.

192.168.1.10

255.255.255.0

192.168.1.1

192.168.1.1

Zo vul je hem in.

en dan is de bovenste ip, een ip in de reeks die boven je router liggen. { kiezen dus }

de 2e is zo als ie hier staat.

en de 3e en de 4e is het ip van je router.

Netwerk aanvinken, en dhcp uitzetten.

Dan moet ie oke zijn.

Satfreaked.

Geplaatst:

zo gezegd zo gedaan maar zo als het hier boven uit gelegd wordt maar dan heb ik helemaal geen verbinding meer via die instelling meer mijn pc hangt ook aan dezelfde router daar heb ik ook geen internet meer zal van voor af aan beginnen

onder heb ik een sweex modem router staan waar ik adsl binnen krijg van daar uit ga ik met een utp kabel verder naar boven als ik alles via de hub laat lopen werkt alles wel mijn pc de dreambox zijn dan allemaal voor zien van internet maar ik heb de linksys router nodig om mijn zoontje te voor zien van internet op zijn pc ik wil de hub er tussen uit doen maar dan krijg ik net wat ik wil nergens geen verbinding de linksys router is wel goed want als ik via de hub 1 utp kabel aan de linksys router hang dan heeft zoontje wel draadloos verbinding

Geplaatst:

Je moet de linksys niet als router gebruiken aangezien je er al 1 hebt via de Sweex. Je moet de linksys enkel als switch gebruiken.

Geplaatst:

de lihksys router was stuk ik heb een nieuwe gekregen in de winkel nu werkt het wel alvast bedankt voor de uitleg en daar werkt nu alles wel goed mee

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen