Gast Geplaatst: 1 januari 2007 Geplaatst: 1 januari 2007 Is het mogelijk om een willekeurig cwshare.cfg bestand te gebruiken voor Gbox? Dit vraag ik omdat ik na installatie van Gbox 2.24 op m'n DM 7025, het bestand niet kan vinden, terwijl al het overige bestanden wel degelijk geinstalleerd zijn. Kan Gbox ook daadwerkelijk in en uitschakelen. Kan een DM 7025 gebruiker mij hierbij helpen? Thanks.
FeReNGi Geplaatst: 2 januari 2007 Geplaatst: 2 januari 2007 cwshare.cfg moet je zelf aanmaken met jouw gegevens zoals de M:lijn en de nodige D-lijnen voor je peers (andere boxen binnenshuis). Het eenvoudig is eens zoeken naar CWsharing CFG-tool versie 4.3.7.0. Daar kan je gemakkelijk je Gbox mee configureren. En om te kijken en op te nemen op een 7025 dien je eveneens een 2de cwshare.cfg aan te maken. Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13
Gast Geplaatst: 2 januari 2007 Geplaatst: 2 januari 2007 Heb het via google geprobeerd, maar is me niet echt gelukt. Heb je nog een ander tip? Alvast bedankt!
Ome Merde Geplaatst: 2 januari 2007 Geplaatst: 2 januari 2007 zie bijlage. je moet er wel zelf je gegevens inzetten (M-line en D-lines voor je lokale boxen) merDe 1289889-cwshare.zip deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen