Hotbird Geplaatst: 2 januari 2007 Geplaatst: 2 januari 2007 Op mijn 7000 in het verleden nooit problemen gehad met een nfs mount. Diverse Pli images gebruikt, nu echter in Garnet met geen mogelijkheid soepel voor elkaar te krijgen. Onderstaan een citaat van Marve met exact hetzelfde probleem op een 5620. Iemand met een oplossing?? bvd, Ron Citaat: Allereerst iedereen de beste wensen. Eerder in deze draad heb ik gemeld dat mijn 5620 niet goed de HD van mijn PC wou mounten. Na wat te hebben uitgeprobeert ben ik erachter gekomen dat ik eerst via NFSdream een mount moest maken naar de 5620. NFSdream was al geinstalleerd op de PC. Echter werdt door NFSdream steeds aangegeven dat het IP adres van de 5620 bussy was. Maar dan had ik wel opeens een mount. Na het opnieuw opstarten van de 5620 was de mount weer weg en moest ik weer opnieuw NFSdream gebruiken om een mount te maken. Het opnieuwe opstarten van de 5620 lukt hier ook alleen maar door de knop achterop te gebruiken en niet via de afstandsbediening want dan loopt heel de box vast. Misschien ben ik wel de enige die dit probleem heeft maar ik kom er niet uit zo. Ik heb al een keer of 6 de software opnieuw serieel met verschillende versies van dreamup erop gezet maar dit hielp niet. Nu maar weer met dreamup voor de 5620 (2.14b) flubber terug gezet en al de problemen zijn binnen 30 minuten voorbij. Hij start mooi opnieuw op met de afstandsbediening en de mount is in 1 keer ok. Ik ben eigenlijk niet iemand die snel opgeeft als iets niet lukt maar nu weet ik het niet meer. Het geen wat garnet me liet zien was wel goed en wil ik zeker wel gebruiken maar een 5620 zonder een goed werkende mount is ook niet alles. Dus. Als iemand me kan helpen om Garnet goed aan de gang te krijgen wil ik het best nog eens proberen. Graag zelfs. Heeft dan niemand een idee wat er hier aan de hand is?????????????? Ik heb wel in de release notes gelezen dat er wat veranderd was aan het mount gebeuren maar hoe los ik dit op? -------------------- Satgroeten Mark
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen