OG-61 Geplaatst: 2 januari 2007 Geplaatst: 2 januari 2007 Ik heb op mijn DB de filmkanalen MovieMax van Digiturk.. Nu zag ik net een reclame dat je zelf via je receiver die je hebt kan kiezen of je de film volledig in het Turks wilt hebben (dus de Audio in het Turks) of dat je het in het origineel (Audio engels) met turkse ondertiteling wilt hebben.. Nu heb ik geen flauw idee hoe ik dat moet instellen.. Iemand enig idee..?
jph Geplaatst: 2 januari 2007 Geplaatst: 2 januari 2007 Ik weet niet hoe het zit op een 500 maar op de 7025 kan je gewoon op de afstandsbediening op de knop audio duwen en dan de taal kiezen die wordt meegestuurd. Voor de ondertiteling ben ik nog niet uit op de 7025 dus ook niet op de 500. ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB
OG-61 Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Geplaatst: 2 januari 2007 Jammer genoeg heb je die knop (zover ik het weet:p) niet op de afstandbediening van de 500
OG-61 Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Geplaatst: 2 januari 2007 Audio is gelukt (ff de Quickbutton instellingen verandert) m Nu nog de ondertiteling..
Gast Geplaatst: 2 januari 2007 Geplaatst: 2 januari 2007 Op de zilveren AB zit ie gewoon hoor! Groet Gerard
OG-61 Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Geplaatst: 2 januari 2007 De audio is nu gelukt.. De ondertiteling niet
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen