johnwillem Geplaatst: 2 januari 2007 Geplaatst: 2 januari 2007 op mijn 7025 heb ik een mpg file op mijn hdd staan als ik het via mediaplayer af wil spelen happert het en het geluid valt de halve tijd weg kan de 7025 wil mpg files afspelen, zo ja wat zijn de instelingen Groetjes johnwillem Dreambox 500s jade3 voor op de camping Dreambox 8000 open PLI VU+ DUO open PLI
lookie Geplaatst: 3 januari 2007 Geplaatst: 3 januari 2007 Heb dezelfde problemen. Ligt waarschijnlijk aan de codecs (divx). Bij veel MPG bestanden kan ik niet terug of doorspoelen en de pauze werkt ook niet. DM7000s, DM7025 (320GB, quad lnb) & DM8000 (1TB, Multytenne twin). Newnigma2 images. Samsung 65".
appiemulder Geplaatst: 3 januari 2007 Geplaatst: 3 januari 2007 Bij een audio bitrate hoger dan 256 krijg je hikjes tot zeer veel hikjes. Met bv VLC of Streamclip zou je deze bestanden kunnen converteren. 192 of 224 is kwa audio bitrate vaak ruim voldoende. Ook zou je deze beter direct naar TS kunnen converteren ipv MPG, sneller spoelen voor en achteruit. Het video formaat wat de DM7025 kan lezen/schrijven is MPEG2, heeft niets te maken met Xvid/DivX dit zijn vaak ook AVI bestanden ipv MPG of TS.
rai Geplaatst: 4 januari 2007 Geplaatst: 4 januari 2007 Het is ook mogelijk dat het bestand is opgenomen in het USA format. Zet de AV settings eens op NTSC en probeer het dan nog eens.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen