Dutchsat Geplaatst: 3 januari 2007 Geplaatst: 3 januari 2007 Ik heb een multi-lnb configuratie met 4 LNB's met 1 uitgang op 2 x Disecq Switchen. Met de DB 7000s heb ik vanaf het begin problemen gehad dat tijdens het zappen het signaal vaker wegviel als ik van de ene naar de andere satteliet omschakel. Omdat het een goedkope Multi-LNB configuratie was (ik heb er dacht ik incl LNB's onder de Euro 100 ervoor betaald, heb ik mij ermaar bij neergelegd. Sinds een tijd heb ik echter een Relook 400s en heb ik deze problemen niet. Het wordt nu nog gekker dat ik sinds enkele weken enigma draai (SF-Team) op de Relook en ik in het geheel geen problemen meer heb met zappen, terwijl de instellingen van de LNB identiek zijn als bij de dreambox. Kan het zijn dat mijn dreambox toch hardware problemen heeft, is dit op de een of andere wijze op te lossen? Het is wel ongelofelijk dat de laatste SF team image voor de 400s bij mij stabieler werkt en sneller zapt dan mijn images op mijn dreambox 7000. Kan het zijn dat de hardware van de Relook toch beter is dan de DB 700? VU+ Duo2 met 4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.
Gast Geplaatst: 3 januari 2007 Geplaatst: 3 januari 2007 Wat is het merk switch dat je gebruikt??En wat gebruikt die 2.0 of 1.0? Er zijn sommige Diseqc 2.0 switchen waar een Dream niet lekker mee omgaat.(de een wel en de ander niet..)Met Spaun en Triax switchen heb ik nog nooit problemen gehad op een Dream. Persoonlijk gebruik ik 1.0 switchen voor de Dream.Als het Low-Budget moet zijn.
Dutchsat Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Geplaatst: 3 januari 2007 Het is een Diseqc 2.0 Switch, zie ook de bijlage. Er staat inderdaad geen merk op, dus dat is natuurlijk al twijfelachtig. Blijft raar dat ik met de Relook geen problemen heb. 1290180-twinLNB_Multifeed.pdf VU+ Duo2 met 4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.
Dutchsat Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Geplaatst: 3 januari 2007 info, Even off-topic. PLI Garnet draait al op de Relook 400s als je een HD erin hebt, zie het topic in Relook hierover: http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...;page=0#1272369 good luck! VU+ Duo2 met 4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen