Gast Geplaatst: 7 januari 2007 Geplaatst: 7 januari 2007 hoi alle maal en de beste wensen nog mijn 500 db staat vast op loading standby en komt niet verder dat na een internet update van pli flubber naar pli garnet afstand bediening reageert die ook niet op kan wel met dcc in de box komen zou ik daar een telnet opdracht kunnen doen zo ja welke is dat voor fabrieks herstel of alles wissen of een andere oplosing heb geen nulmodem kabel of een andere op lossing ben een nieuwe beginner met de db
Hyunday magic Geplaatst: 8 januari 2007 Geplaatst: 8 januari 2007 als je er wel met telnet in kunt komen, kun je ook een een flasherase geven inloggen cd /var rm -rf * nu de stekker er uit en er weer in Magic The latest Pli in the box. Vu+ Duo,Dm7000, Triax+ Stab en Wavefrontier T55
Gast Geplaatst: 8 januari 2007 Geplaatst: 8 januari 2007 hoi bedankt voor de hulp hij doet het weer niet door de telnet flasherase maar heb hem een nacht van het stroom gehad kreeg dus met het op starten ook de melding om de code van het kinderslot in te tikken dat heb ik dus nu niet gedaan en hij starte mooi gelijk door na de juiste cam weer te hebben gepakt weer beeld waar beeld hoord nog wel een vraag weet niet of je dat op dit forum ook kan vinden maar is er ergens een site waar alle telnet op drachten staan voor de db die je kan gebruiken
Ome Merde Geplaatst: 8 januari 2007 Geplaatst: 8 januari 2007 http://www.sat4all.com/forums/faq/index.php?ToDo=view&questId=25&catId=20 deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen