fluxer Geplaatst: 8 januari 2007 Geplaatst: 8 januari 2007 mijn dreambox ziet mijn hd niet meer, ik heb wel de mogelijkheid om hem te formateren maar dat doe ik liever niet ivm de films die erop staan. Ook via flashfxp heb ik geen mogelijkheid om een movie map aan te maken ik kom wel mijn dreambox binnen maar ik kan geen map aanmaken.ook staat de var niet meer op de hdd en ik heb de keuzemogelijkheid var naar hdd niet meer?? please help!
sretlow Geplaatst: 8 januari 2007 Geplaatst: 8 januari 2007 Misschien wat meer info? Welke dreambox, welke image, schijf ingebouwd of in NAS opstelling. Mijn eerste reactie is dat de schijf stuk is. Misschien is dat eerst te controleren? Ik weet niet of de interne schijf van een dreambox (als in een Wondows PC wordt gehangen) ook leesbaar is? Indien dat zo is dan zou je dat eens kunnen testen... ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
fluxer Geplaatst: 8 januari 2007 Auteur Geplaatst: 8 januari 2007 Ik heb een dreambox7000 met pli garmet ingebouwde 40 gb hdd ik gebruik geen usb stick wat is daar overigens het voordeel van als je al een hd hebt?
sretlow Geplaatst: 8 januari 2007 Geplaatst: 8 januari 2007 Voordeel: Images (multiboot) op de USB stick. Schijf alleen voor opnames. Hoeft deze ook niet continue op te spinnen. Var naar de USB stick als je de image in de flash hebt. Mogelijk dat je de schijf kunt testen maar of dat zo kan weet ik niet. Aangezien de dreambox onder linux draait. Ik weet niet hoe de schijf geformateerd wordt. Leesbaar onder windows? Dat moet je eerst ff uitvinden. ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen