Ga naar inhoud

[7025] kan de a/b lay-out ook op Neutrino ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij de DB7020 heb je onder instellingen de mogelijkheid om de layout van de afstandsbediening te wijzigen. Dan heb ik 'm altijd op classic nutrino staan. Dit kan ook op de DB500 bijvoorbeeld. Weet iemand of je dit ook kan instellen op de DB7025? Ik draai op Gemini 2.0

“Zeg eens AAAAAAAAAAARGH”

Geplaatst:

Ik heb hier onlangs een thread gezien waarin iemand (voor zover ik het mij goed herinner) de power on/off toets op de AB wou uitschakelen. Hij is hier in geslaagd door een bestand op de DB te wijzigen.

Geplaatst:

Dat gaat idd ook over die keymap.xml

Maar heb je die wel eens geopend? Die kan ik niet zomaar 'ff aanpassen'

Er is een keymap aangepast voor een ouder image door het BRUUT team. Wellicht kunnen ze dat nog eens doen voor het nieuwe image...

Geplaatst:

@mofD: zet de bestandjes die hier in bijlage zitten via ftp in je usr/share/engnima2 en je kan je afstandsbieding is weer vrolijk gewoon omgezet in neutrino gebruiken bij Gemini. Een hele verademing. Veel plezier ermee!!

1296022-remote7025.zip

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Geplaatst:

Dank je, ik ga het vanavond proberen!

Hopelijk werkt de blauwe knop dan ook nog, dit was in de versie die ik zelf had gevonden niet het geval....

Geplaatst:

Hmmm..mijn duits is niet zo best. Snap hier geen z4k van. Maar ik zie idd dat er wel over die keymaps gesproken word. Ik ga die van jou proberen, en die laatste pki file die gepost word. Volgens mij kan je die op de 'normale' manier installeren.

• 4 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen