rudrood Geplaatst: 12 januari 2007 Geplaatst: 12 januari 2007 Ik heb deze vraag ook al eens in het grote PLi Garnet draadje gesteld, maar daar is ie wat ondergesneeuwd. Is het mogelijk om in de PLi Multi EPG het formaat van de kanaalnaam tekst ( bv. Nederland 1) te verkleinen of te vergroten, net als de programma namen? Wellicht ergens in een te editen bestandje? Bedankt!
mirakels Geplaatst: 12 januari 2007 Geplaatst: 12 januari 2007 De channelnamefont is niet zomaar aan te passen. Je kan proberen in in de skin file wat met fontgroottes te spelen, maar welk font alias voor de channelnaam gebruikt wordt weet ik niet. DM7000, noname 58 cm bord met SM3D12 rotor, 46GB 2.5in hitachi hdd
dAF2000 Geplaatst: 12 januari 2007 Geplaatst: 12 januari 2007 Maar je kende wel 't truukje toch om de fontgrootte van de programmanamen aan te passen en het aantal kanalen (in EPG setup)? Ik wist niet dat de kanaalnamen dan niet meeschalen, zou ik thuis effe moeten proberen.
rudrood Geplaatst: 12 januari 2007 Auteur Geplaatst: 12 januari 2007 Ja, is bekend, maar dan schaalt alleen de tekst voor de uizendingen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen