Ga naar inhoud

( 7025) Multiboot Version 8.6B by thowi, werkt niet.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb de Multiboot for Dreambox 7025 Version 8.6B by thowi from 2. January 2007 geinstalleerd, Installeren is prima gelukt, krijg tijdens het opstarten ook een menu te zien. Helaas als ik dan via het multiboot menu een image van de HD naar een van de 3 CF partions wil kopieren gaat het fout, dan krijg ik een grijs scherm en gebeurd er verder niets.

Toshiba 46RV555D

Pioneer VS-922 + Wharfedale
DM8000 S-C-T OpenATV 4.1
Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm

Geplaatst:
Citaat:
Ik heb de Multiboot for Dreambox 7025 Version 8.6B by thowi from 2. January 2007 geinstalleerd, Installeren is prima gelukt, krijg tijdens het opstarten ook een menu te zien. Helaas als ik dan via het multiboot menu een image van de HD naar een van de 3 CF partions wil kopieren gaat het fout, dan krijg ik een grijs scherm en gebeurd er verder niets.

Dat is raar bij mij werkt het perfect,heb 3 partities op een 512mb kaart. 2 partities om te testen en 1 partitie houd ik een goed werkende versie op voor in geval van nood. Veranderingen aan de images doe ik in één van de 2 partities. Werkt uitstekend.

ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB

Geplaatst:

Bedankt voor de reactie, lijkt me wel aardig als dit gaat werken in verband met het experimenteren met diverse plugins.

Dat wordt weer flashen. Maar weer eens bij a beginnen, er zijn al meer dingen die niet(meer)naar behoren werken in de nieuwe Gemini. Hopelijk kan ik mijn gesavede satlijst er opnieuw inzetten. Anders wordt het weer een uur of 4 laten scannen van oost naar west.

Toshiba 46RV555D

Pioneer VS-922 + Wharfedale
DM8000 S-C-T OpenATV 4.1
Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen