Gast Geplaatst: 14 januari 2007 Geplaatst: 14 januari 2007 ik heb vanmiddag mijn usb geinstaleerd nu verplaats ik var naar usb alle files zijn aanwezig maar gbox draait niet.
MofD Geplaatst: 14 januari 2007 Geplaatst: 14 januari 2007 draaide hij wel? “Zeg eens AAAAAAAAAAARGH”
Ome Merde Geplaatst: 14 januari 2007 Geplaatst: 14 januari 2007 probeer eens een andere skin. ik heb vaak gehad dat ik gbox prima draaide totdat ik /var /naar usb slingerde. dan was een skinchange de oplossing (vaag he?) is 1 van de redenen waarom ik /var niet meer op usb zet maar op CF, daarmee heb/had ik die problemen niet. ik ben er zeker van dat gbox wel draait in mijn favoriete skin (op USB) : Nemesis merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 15 januari 2007 Geplaatst: 15 januari 2007 hij draaide van te voren wel CF heb ik ook geprobeert maar die wil mijn dream niet lezen. een pentax 8mb en een twinmos 32mb geen van bijde willen werken.
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 15 januari 2007 Geplaatst: 15 januari 2007 En als je gbox handmatig via telnet opstart? Krijg je dan een foutmelding... Start hij dan uberhaupt wel?
MofD Geplaatst: 15 januari 2007 Geplaatst: 15 januari 2007 kan het aan de stick liggen --> misschien eens formateren als FAT? “Zeg eens AAAAAAAAAAARGH”
Gast Geplaatst: 16 januari 2007 Geplaatst: 16 januari 2007 ik heb alles weer opnieuw geinstalleerd ik ga zo meteen weer verplaatsen naar var.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen