FeReNGi Geplaatst: 15 januari 2007 Geplaatst: 15 januari 2007 Een nieuwe update van de webinterface voor de 7025 : ipkg-Paket 0.4.0.rc0 mit streamingproxy Zusammenfassung der einzelnen WebIf-Komponenten als IPKG Jetzt auch für CVS-Images * Zusammenfassung der oberflächen von webif, rc, timer, webxtv und noch mehr by Homey[GER] * WebInterface 0.2 by 3c5x9, modded by Homey[GER]: anzeige von bouquets, senderlisten, mit firefox auch epg (auch suche), lautstärkeanzeige und -änderung (aufer box) * Screenshotgrabber 0.1 by Seddi: bildschirm und / oder menüanzeige des bildschirmes abknipsen * Webxtv 0.9 by gutemine, Homey[GER] und anderen: streamen von sendungen aufn pc * Remotecontrol 0.9 by gutemine: fernbedienung für die box am pc * Messagebox 1.1 by gutemine, modded by jjbig: nachrichten an die box senden, die aufm tv angezeigt werden * Timeraufnahme 0.21.9 by jjbig: anzeigen, hinzufügen, ändern und löschen von timeraufnahmen, programmieren von aufnahmen per tv-browser * Shutdown 0.1 by Einsteini: enigma durchboot, booten oder deep-standby übern pc * Boxinfo 0.1 by Homey[GER]: anzeigen diverser infos der aktuellen box-stati * Getpid 0.3 by Einsteini / jjbig: ausgabe des kompletten pfades zur steuerung von vlc fürs streamen, ausgabe * Deinstallation by Einsteini über ipkg remove webif-enhanced * Password 0.1 eingabe und änderung webif-passwort by jjbig * Passwort-handling auch für IE by Einsteini username bei abfrage 'For DM7025': WIdreambox PC-Programm VLCStart 1.2.5 by Einsteini zum automatischen starten von VLC mit den aktuellen pid-infos, WebIF-Passwort eingebunden Die Nutzung vom streaming-proxy der Box ist getestet mit aktuellen CVS-Images und Gemini 2.1 die auflistung is nurn überblick, eigentlich kann ich gar nich allen beteiligten gerecht werden. wenn ich jemanden vergessen habe, so möge ich mich schämen und gelobe besserung. kommentare, fehlermeldungen etc. sind grundsätzlich erbeten, beteiligungen nicht nur erwünscht sondern benötigt http://ntdata.dyndns.org/ Installatiehandleiding is eveneens aanwezig. Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13
Radix Geplaatst: 15 januari 2007 Geplaatst: 15 januari 2007 is er gn engelse versie, iem die kan uitlegen wat de voornaamste punten zijn van deze nieuwe feature? Dreambox 8000 HD- 1TB HD - OpenPli Image
MofD Geplaatst: 15 januari 2007 Geplaatst: 15 januari 2007 Bedankt! Gelijk proberen “Zeg eens AAAAAAAAAAARGH”
Gast Geplaatst: 15 januari 2007 Geplaatst: 15 januari 2007 Werkt en is een stuk uitgebreider. Alleen nog steeds de ned. zenders zonder geluid.
Mic Geplaatst: 16 januari 2007 Geplaatst: 16 januari 2007 Citaat: Werkt en is een stuk uitgebreider. Alleen nog steeds de ned. zenders zonder geluid. Probeer eens met mplayer.
tosje Geplaatst: 16 januari 2007 Geplaatst: 16 januari 2007 met mplayer werkt het perfect voor het originele klank spoor, dus klank op iedere zender, alleen hoe wissel je van klank spoor bv bij taq van spaans naar engels kiik ik erover ? hiervoor gebruik ik nog vlc Vu - ultimo,1TB HDSAB 4800 mini
netdata Geplaatst: 20 januari 2007 Geplaatst: 20 januari 2007 Citaat: met mplayer werkt het perfect voor het originele klank spoor, dus klank op iedere zender, alleen hoe wissel je van klank spoor bv bij taq van spaans naar engels kiik ik erover ? hiervoor gebruik ik nog vlc SUPER software die streamproxy, Dit maakt de DM7025 een heel goede ontvanger. Idd Mplayer geeft bij mij ook alle audio kanalen maar kan ook niet wisselen... :-( Ook nog steeds geen oplossing gevonden waarom het niet werkt met VLC... BTW heb je ook het probleem dat je met Mplayer niet altijd beeld krijgt, maar een paar keer moet proberen ( ik heb dan wel geluid.) Ik gebruik trouwens CCcam en kan heel wat tv-vlaanderen kanalen bekijken via stream + ook nog eentje op de tv
tosje Geplaatst: 20 januari 2007 Geplaatst: 20 januari 2007 Geen probeem met krijgen van beeld op mplayer VLc doet wat mplayer niet doet met de audio en omgekeerd wisselen is voor vlc en origineel sound (bv tvv en cd) voor mplayer voorlopig (update?). Vu - ultimo,1TB HDSAB 4800 mini
Gast Geplaatst: 28 januari 2007 Geplaatst: 28 januari 2007 Geweldig die webinterface voor de 7025 ! Alles werkt, zelfs de streaming op VLC (behalve de klank bij nederlandse kanalen, zoals bij iedereen blijkbaar) Ik heb wel een klein probleempje ... Als ik een paswoord activeer voor de WebInterface (user : WIdreambox ; passwoord : 'woord-naar-keuze") loopt het mis bij het klikken op de link naar VLC Die link neemt mijn user/passwoord combinatie niet mee ... en de link werkt niet ... Als ik via DCC in de /etc directory van de Dreambox (7025S) de file 'wipasswd' verwijder, werkt de VLC weer prima ... Maar het feit dat geen user/password combinatie meer heb, maakt wel dat de ganse wereld kan inklikken op mijn dreambox via de DynDNS h*tp://bl°°°°.no-ip.com (het extern internet-adres van mijn dreambox) Wie kan me helpen zodat mijn username/passwoord combinatie meegaat met de klik naar VLC ?
Gast Geplaatst: 29 januari 2007 Geplaatst: 29 januari 2007 Er is intussen een 0.5.0rc2, die kun je alvast installeren. Op de NTdata site staat ook nog een programmaatje om VLC te starten met het juiste password. Je zou kunnen proberen om de stream URL te wijzigen in: http://WIdreambox:password@dreambox:8001/...:...:...:... Heb ik nog niet geprobeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen