koekjedebij Geplaatst: 15 januari 2007 Geplaatst: 15 januari 2007 Hoi, wanneer ik de epgcache tabel in sqlite met de hand bekijk lijkt de epgdata (eitData) encrypted of gecomprimeerd. Start- en stoptijden zijn zo te zien in UNIX time formaat, maar het 6e veld (eitData) is niet leesbaar. Kan iemand me meer vertellen over dat formaat en hoe dat leesbaar te maken? Is het een kwestie van uncompressen van de data uit het eitData veld? Of zijn er uberhaupt pli-specifieke sqlite-specs? Bvd
Gast Geplaatst: 15 januari 2007 Geplaatst: 15 januari 2007 Dat is de ruwe eitevent data, zoals die in de stream ontvangen wordt (en ook zoals hij in de epg.dat file gezet wordt, als de memory store gebruikt wordt). Zie bijvoorbeeld enigma/include/lib/dvb/lowlevel/eit.h Of je moet zoeken in de DVB specs.
oudeis Geplaatst: 15 januari 2007 Geplaatst: 15 januari 2007 De standaard die je dan wilt hebben is ETSI EN 300 468, te downloaden vai www.etsi.org. Je kunt ook de source bekijken van mijn converter (radiotimes plugin thread), dan zie je waarschijnlijk ook redelijk snel hoe alles in elkaar zit. - Ruud
koekjedebij Geplaatst: 15 januari 2007 Auteur Geplaatst: 15 januari 2007 ack bedankt voor de snelle reactie. Het zal me nog wel ff bezig houden :S
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen