Ga naar inhoud


mogelijkheden T55


tellar

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik wilde een extra schoteltje gaan plaatsen naast de visiosat en zat te denken aan de T55. kan ik daar de 80cm sats ook mee ontvangen ondanks z'n 55cm? Ik zou zeggen van wel, anders is-ie behoorlijk nutteloos lijkt me. Zoveel sats zijn er niet die toe kunnen met 60cm.

____________________________________________________

Visiosat Bisatellite. Sky Digibox, DM7020S(120GB) en een DM600PVR(120GB). Sky Movieworld/CDS Family+Versatel/TVVLaanderen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Welke sattelieten wil je ontvangen ? Ik zelf kijk astra 1,2(en eurobird),3 en hotbird. Deze komen bij mij keihard binnen. Heb helaas met een aantal astra 1 zenders nu wat problemen maar dat heeft niets met de WF55 te maken.

Topfield 7700HSCI 250GB USB HDD

Topfield 4000PVR

Maxdigital 225 COMBO

CD Familie + HD

Wave Frontier T55 - 2x Alps Single (A2+HB)1x Inverto single (A3) 1x Alps dual (A1)

Maximum Digitality DiSEqcC 4/1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Astra 3 en hotbird worden geen enkele probleem heb helaas een fysiek probleem (een muur) om de thor te proberen. dus die zal je iemand anders moeten vragen . Sirius heb ik geprobeerda maar komt neit heel goed binne maar zou door diezelfde muur kunnen komen want het is heel erg krap om daar langs af te kijken.

Topfield 7700HSCI 250GB USB HDD

Topfield 4000PVR

Maxdigital 225 COMBO

CD Familie + HD

Wave Frontier T55 - 2x Alps Single (A2+HB)1x Inverto single (A3) 1x Alps dual (A1)

Maximum Digitality DiSEqcC 4/1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...