Gast Geplaatst: 20 januari 2007 Geplaatst: 20 januari 2007 Probeer, na pli-garnet, de orginale image weer in m'n 7020 te krijgen. Lukt niet echt. Ben nu op zoek naar een erase image voor de 7020.
Gast Geplaatst: 20 januari 2007 Geplaatst: 20 januari 2007 die bestaat niet. Als je een 7020 flasht, blijft er geen oude data achter.
Gast Geplaatst: 20 januari 2007 Geplaatst: 20 januari 2007 @pieterg Heb jij dan een idee waarom mijn dm blijft hangen als ik het orginel image probeer te flashen?
Gast Geplaatst: 20 januari 2007 Geplaatst: 20 januari 2007 Tijdens flashen, of na flashen? En hoe flash je? Ik raad aan via het webinterface van de bootloader.
arie kanarie Geplaatst: 20 januari 2007 Geplaatst: 20 januari 2007 mogelijk kan/wil je toch even vermelden wat je allemaal gedaan hebt om hem weer lopend te krijgen. Hebben anderen er ook nog wat aan als het hun overkomt. grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
Gast Geplaatst: 20 januari 2007 Geplaatst: 20 januari 2007 Misschien hebben jullie het gezien, ik heb ook een bericht geplaatst m.b.t. de compact flash kaart van Kingston. Ik heb veel zitten prutsen maar ben er van overuigd dat PLi-Garnet wel boot met deze kaart en de orginele image van DM niet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen