freak Geplaatst: 21 januari 2007 Geplaatst: 21 januari 2007 hoi is het mogelijk om op een 500 een externe kaartlezer aantesluiten?
patje1 Geplaatst: 22 januari 2007 Geplaatst: 22 januari 2007 ja Dreambox DM500HD met 1 TB externe hardeschijf en een DM600 met 120GB harde schijf op een wavefrontier met astra 1,2 en 3.
Gast Geplaatst: 22 januari 2007 Geplaatst: 22 januari 2007 Ik kan je niet helpen met een exacte oplossing, maar ik vond laatst een bericht op een Duitse sat site. Daar hing een externe kaartlezer (mastera 3 meen ik) aan een DM500-s .In een config file van de/een softcam moest iets simpels worden aangezet en de externe kaartlezer werkte zonder problemen. Zal eens zoeken vanavond. Jammer maar ik heb zelf een USB programmer en dat gaat dus niet werken op een 500 ...
Ed_Bully Geplaatst: 22 januari 2007 Geplaatst: 22 januari 2007 Probeer eens deze regel toe te voegen in je cccam.cfg PHOENIX READER PATH : /dev/tts/0 zet je mastera kaartlezer op stand 1 in de setup van je dreambox select NOT open compoort want enigma moet dat doen. Heb het zelf geprobeert met open compoort maar dat werkte niet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen