Gast Geplaatst: 24 januari 2007 Geplaatst: 24 januari 2007 Ik heb uitgevonden waarom ik WebIf niet kan laten streamen door een router heen. De reden is dat hij het ip adres van de dreambox invult in de m3u file, en dat werkt natuurlijk niet als de client zich buiten het interne netwerk bevindt. Dus ben ik een beetje aan het freubelen gegaan, en inderdaad de bron achterhaald. Ben nu bezig aan een patch die de "host" uit je HTTP browser gebruikt als streaming adres. Dat betekent dat je bijvoorbeeld ook naar internet kan streamen (zonder PC ertussen), en door bepaalde WiFi routers heen. Wat wel lastig is, en waar ik hulp bij zoek:: - Een http error message (50x) verdwijnt in een log? Log? Welke log? Als ik een foutje maak in de Python code zoek ik me lam (An error occurred rendering the requested page. More information is available in the server log). - Om te testen moet ik heel Enigma opnieuw booten. Kan dat ook handiger? (zo nu genoeg geprutst - ik ga TV kijken met 't vrouwtje)
boomer22 Geplaatst: 25 januari 2007 Geplaatst: 25 januari 2007 [7025] heb hier hetzelfde probleem zoek ook de oplossing
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen