Gast Geplaatst: 28 januari 2007 Geplaatst: 28 januari 2007 Hallo, Wie kan mij vertellen waarom een gsm zo stoort op mijn dm7000 met laatste pli als software. Gr, Fred
Ome Merde Geplaatst: 28 januari 2007 Geplaatst: 28 januari 2007 watvoor storing bedoel je precies ? dat "gezoem" ? dat wordt volgens mij niet door je dreambox veroorzaakt, maar door je televisie. merDe deze ruimte is te huur
mapi Geplaatst: 28 januari 2007 Geplaatst: 28 januari 2007 Dat doet hij met alle images , Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
Spacerpower Geplaatst: 28 januari 2007 Geplaatst: 28 januari 2007 Dit is instraling op je antenne ingang dit doen alle images en ligt alleen aan je box en gsm VU+Ultimo 4K
Gast Geplaatst: 1 februari 2007 Geplaatst: 1 februari 2007 sorry voor de late reactie ben een tijdje weg geweest. antwoordt voor ome merde Beeld trilt en gaat stilstaan op moment dat gsm wordt gebruikt en ik vermoed ook dat mijn draadloze router die vlak bij mijn db staat ook dit probleem veroorzaakt, dus naar mijn idee storen draadloze app. op de dreambox. Gr, fred
Powerbooky Geplaatst: 1 februari 2007 Geplaatst: 1 februari 2007 Je draadloze router heeft 't vermogen niet om te kunnen storen op je DB of TV. Deze komt echt niet verder dan 32mW. De GSM daartegen kan tot 2 Watt zendvermogen produceren. Da's al ruim 60x meer. En als de kabels naar je DB niet in orde zijn (slechte afscherming / slechte aarding / slechte contacten), zal deze straling via deze kabels in je DB of TV komen en de elektronika storen. Zelf kan ik rustig m'n GSM gebruiken, ook al zit ik vlak naast de DB.
Gast Geplaatst: 1 februari 2007 Geplaatst: 1 februari 2007 Als hier de gsm ging vroeger, stond beeld te blokken enz, verkeerde kabel was de oorzaak. Vervang je kabel maar eens door Belden H-125 en dan moet het opgelost zijn ......
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen