koekjedebij Geplaatst: 29 januari 2007 Geplaatst: 29 januari 2007 Hoi, Ik weet dat dit een vraag is die al zo vaak is gesteld, maar het is nu echt wel huilen met de pet op voor mij. Om een of andere reden krijg ik de CD+ update gewoon niet binnen. Dit onderwerp is al vaak aan bod geweest zoals hier: http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...rue#Post1274191 http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...rt=all&vc=1 ik heb gelezen en gelezen, maar ik kom maar niet tot een oplossing. Heractivatie de afgelopen 24 uur al meerdere keren op verschillende cams geprobeerd, gaat maar niet lukken (iemand met een originele CD-doos heb ik hier niet in de buurt). Ik heb nooit problemen met updates gehad en nu wel ineens (enige is dat ik gisteren voor het eerst gbox had geinstalleerd en had werken, maar die doet het nu ook niet meer). Ook heb ik al geprobeerd de hele handel eens opnieuw te flashen en met een lege config weer cams te installen, maar ook fat wil niet helpen. en daar komt die moeilijke vraag weer: Met welke cam/cardserver combo kan ik het beste de update ontvangen (en op welk kanaal, zelf heb ik NED1/2/3 SBS6 en BVN geprobeerd). Alvast bedankt...
koekjedebij Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Geplaatst: 29 januari 2007 geloof het of niet, ik gebruik normaal alleen vuurvos op linux, maar na meer dan 24 geprobeerd te hebben dacht ik eens de heractivatie vanaf een windowsbak te proberen met IE, en wat denk je? update binnen 10 min binnen. Is toch niet te geloven.....
Henksat Geplaatst: 29 januari 2007 Geplaatst: 29 januari 2007 CDS sponsored by Bill Gates?? Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
koekjedebij Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Geplaatst: 29 januari 2007 Citaat: CDS sponsored by Bill Gates?? Zeg er wordt hier niet gevloekt he!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen