Hemant Geplaatst: 30 januari 2007 Geplaatst: 30 januari 2007 Hoi ik heb ene dreambox 7020 met flubber en een c+ kaart, ik dacht dat je cccam kon draaien en dat C+ het dan deed heelaas zwart beeld klopt dat? met newcamd werkt het wel alleen hapert het beeld om de zoveel tijd. ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
Gast Geplaatst: 30 januari 2007 Geplaatst: 30 januari 2007 niet vergeten cardserver uit te zetten in softcam setup?
mobieltje Geplaatst: 30 januari 2007 Geplaatst: 30 januari 2007 Citaat: Hoi ik heb ene dreambox 7020 met flubber en een c+ kaart, ik dacht dat je cccam kon draaien en dat C+ het dan deed heelaas zwart beeld klopt dat? met newcamd werkt het wel alleen hapert het beeld om de zoveel tijd. CCcam (v161) werkt hier perfect ook met C+ en de file Tps.bin. Vergeet niet de naam te wijzigen CCcam.ppc -->> CCcam en zet de rechten op 755 Suc6 Groetjes, Mobieltje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen