Ga naar inhoud


Digitenne op PC


Baakey

Aanbevolen berichten


Hoe bedoel je?

 

Je kan wel je digitenne kastje analoog op je PC aansluiten, maar dan moet je zappen met het kastje.

 

Je kan ook b.v. een KNC1 TV-Station DVB-T + Cineview of Technotrend T-1500 + budget CI kopen samen met een Conax CAM, en daar je kaartje instoppen. Dan kan je helemaal op de PC kijken.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met analoog bedoel je via de antenne i.p.v. Scart? En ik neem aan dat ik hem dan via de afstandsbediening van het digitenne kasje kan bedienen. Ik heb nu eenmaal een paar digitennekastjes dus dat lijkt me de meest voordelige manier.

TF PVR5510 Astra 1, 2 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met antenne bedoel je coax? Analoge video over coax of scart is allebei net zo analoog, dat maakt geen verschil, in beide gevallen moet je met de afstandsbediening van het digitenne kastje zappen. Met de genoemde KNC1/TT oplossingen heb je de kanalenlijst op je PC en kan je met toetsenbord/muis zappen.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat kan gewoon. Als je kaartje een S-video aansluiting heeft kan je die het beste gebruiken.

 

Verder is het niet anders dan wanneer je daar een Nintendo, camcorder of VCR op aansluit. Het beeld komt op je PC en verder kan je het apparaat gewoon gebruiken zoals je het ook gebruikt wanneer het aan een TV hangt.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...