Hummy Geplaatst: 1 februari 2007 Geplaatst: 1 februari 2007 Ik zou graag mijn service,provider en satelliet-lijst op mijn dreambox wissen. Hoe doe ik dit? Blijven mijn cam's zoals CCcam 1.6.1 enz.behouden als ik een factory reset doe?
Henksat Geplaatst: 1 februari 2007 Geplaatst: 1 februari 2007 Waarom zou je die willen wissen? Ná het plaatsen/updaten van je lijst ben je de "oude" toch kwijt. Verder gaat alles verloren met een factory reset, ook je cams. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
nsr Geplaatst: 1 februari 2007 Geplaatst: 1 februari 2007 Citaat: Ik zou graag mijn service,provider en satelliet-lijst op mijn dreambox wissen. Hoe doe ik dit? Blijven mijn cam's zoals CCcam 1.6.1 enz.behouden als ik een factory reset doe? Waar zou je trouwens een factory reset uit willen voeren? ik kan die functie nergens niet vinden.. TV: PIONEER LX5090 KURO DM 7020HD schotels: 1x vast(astra) Fibo(Gregorian). 2x draaibaar. Powertech dg380 - schotels Fibo (Gregorian)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen