Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als je op de scart in (de tweede scart) een videorecorder aansluit, schakel je daarmee om naar het beeld van de videorecorder.

Afhankelijk van je instellingen kan hij daar ook automatisch op springen als je de videorecorder op afspelen zet.

Greetz, Lion.

Geplaatst:

ik heb mijn dvdplayer in de tweede scart steken van de db, het beeld is zuiver maar met een groene schijn is daar mss iets in te stellen in de dreambox? , als ik de scart van de dvd rechtstreeks in in de tweede scartaansluiting steek van de tv heb ik wel mooie kleuren maar het beeld is niet zuiver.

gr.harleyke.

1x dreambox 7000- 1x 7020-2x schotel astra1-2-3-hotbird.

Geplaatst:

ik vind er geen optie in om rgb aan te zetten, het is een phillips LX 3600D mijn tv is ook phillips, mss ondersteund deze op ext2 geen rgb.

gr.haleyke

Geplaatst:
Citaat:
ik heb mijn dvdplayer in de tweede scart steken van de db, het beeld is zuiver maar met een groene schijn is daar mss iets in te stellen in de dreambox? , als ik de scart van de dvd rechtstreeks in in de tweede scartaansluiting steek van de tv heb ik wel mooie kleuren maar het beeld is niet zuiver.
gr.harleyke.

Als het om DB7000 gaat moet je weerstand R3050 verwijderen.

http://www.sat4all.com/ubbthreads/showflat.php?Cat=&Number=532937
Geplaatst:

het is een 7000, maar die weerstand daar zal ik maar afblijven,anders heb ik geen dreambox meer denk ik, nu weet ik toch waar het aan ligt, iedereen alvast bedankt om het meedenken.

gr.harleyke.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen