patanegra Geplaatst: 7 februari 2007 Geplaatst: 7 februari 2007 vraagje, ik heb een dreambox 7020 is het mogelijk om het hd kanaal op de thor wat uitzend in dvb s mpeg2 1080x1920 moeten kunnen zien op een hd ready tv (geen full hd) of is daar toch een speciale sateliet receiver voor nodig. ik dacht dat de dreambox ook mpeg2 aankan. wie weet een antwoord heb wel geluid maar geen beeld.(beeld gecodeerd in conax maar heb beeld op de normale conax nordic zenders). Pata negra
rai Geplaatst: 7 februari 2007 Geplaatst: 7 februari 2007 Volgens mij kan de 7020 dit niet aan. De 7025 weet ik wel dat het kan, maar deze maakt er dan 720*576 van. Wat wel met iedere dreambox kan is via VLC de boel naar je PC streamen. En dan je PC weer aan je LCD scherm hangen. Dit gaat prima met dat kanaal op de thor. Maar hierover is al genoeg in dit forum te vinden.
patanegra Geplaatst: 7 februari 2007 Auteur Geplaatst: 7 februari 2007 Bedankt voor het snelle antwoord, weet ik genoeg moet ik maar wachten op de dm8000 als die ooit nog komt. Groeten Pata negra
druup Geplaatst: 7 februari 2007 Geplaatst: 7 februari 2007 Citaat: Volgens mij kan de 7020 dit niet aan. De 7025 weet ik wel dat het kan, maar deze maakt er dan 720*576 van. Wat wel met iedere dreambox kan is via VLC de boel naar je PC streamen. En dan je PC weer aan je LCD scherm hangen. Dit gaat prima met dat kanaal op de thor. Maar hierover is al genoeg in dit forum te vinden. Was het niet zo dat de 7025 het kan opnemen zonder weergave van beeld en het daarna in standaard resolutie kan afspelen. VU+ DUO (VTi 5.1.0)DM500HD (Openpli)Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |
rai Geplaatst: 12 februari 2007 Geplaatst: 12 februari 2007 De 7025 neemt het (net als alle andere Dreamboxen) gewoon op in de HDTV resolutie. Dus zonder aanpassing. Echter, de 7025 is de enige die het realtime kan tonen in SD resolutie.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen