Kopernikus Geplaatst: 10 april 2008 Geplaatst: 10 april 2008 Durf het bijna niet meer te vragen...... Wanneer kunnen we de nieuwe settings verwachten? Greetz, Kopernikus Dreambox's 8000PVR Open PLi, 7020Si & 600PVR - CCcam 2.1.4
egypt Geplaatst: 11 april 2008 Geplaatst: 11 april 2008 Ja daar zit ik ook op te wachten want dat is een lijst die mij het beste bevalt. Alvast bedankt voor al het goede werk in deze lijst
Gast sattaz Geplaatst: 13 april 2008 Geplaatst: 13 april 2008 Excuses, helaas hebben de nieuwe sattaz-Dreamboxsettings enige vertraging opgelopen Maar ja, liever ietsje langer erover doen dan haastwerk afleveren. Met vriendelijke groeten sattaz
klaas Geplaatst: 11 mei 2008 Geplaatst: 11 mei 2008 Sattaz, heb je op het balkon ofzo met je laptop de zenderlijsten nog bijgewerkt in de zon of deed je andere (hopenlijk) leuke dingen en moeten we nog even geduld hebben . Bij de andere zenderlijsten staan de satellieten allemaal door elkaar en wordt m'n rotor en ik gek van al dat gedraai bij het zappen. Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo
Gast qrt Geplaatst: 24 mei 2008 Geplaatst: 24 mei 2008 Beste Sattaz, Bedankt voor alles, je lijst is perfect !!! alleen het volgende ... ik durf het bijna niet te vragen .... Wanneer komt de volgende release , eind deze maand worden nl. alle TvV frequenties veranderd, en zou nit graag zonder beeld vallen .. alsook zijn er een paar nieuwe zenders bijgekomen. Ik wil je niet onder druk zetten of zo hoor, doe maar rustig verder :-) Vriendelijke groeten
voodoodoll Geplaatst: 22 juni 2008 Geplaatst: 22 juni 2008 Hoi Sattaz, zijn er plannen om binnenkort weer een update te brengen van je settingslijst? Alvast bedankt!
MuLTiMeDiA Geplaatst: 24 juni 2008 Geplaatst: 24 juni 2008 Hallo Sattaz Wanneer kunnen we de nieuwe settings verwachten?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen