Dreamguy Geplaatst: 11 februari 2007 Geplaatst: 11 februari 2007 Kunnen mede 7025 eigenaren mij bevestigen dat met een rotor en een LNB met een dubbele aansluiting de rotor niet goed wil werken? Als ik aangeeft dat de tweede tuner aangesloten zit op de tweede poort van een LNB op de rotor dan draait de motor niet. Hij wil direct naar tuner 2 gaan en dus is poort A en Poort B actief. Op dat moment ben ik niet aan het opnemen. De rotor draait wel als ik aangeef dat Poort A en B doorgelust zijn, maar dan ik ik niet op een andere transponder opnemen.
Dreamguy Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Geplaatst: 11 februari 2007 volgens mij had ik dit probleem met 2.0 niet. 2.1 is echter wel stabieler.
Gast Geplaatst: 17 februari 2007 Geplaatst: 17 februari 2007 Bij mij werkte de rotor installatie bij gemini 2.1 geheel niet. Config: Tuner A: DiSEqC mode: Rotor Tuner B: Coniguratie: 2e kabel van gemotoriseerde LNB Uiteindelijk naar gemini 2.0 terug gegaan en de boel werkte weer. Nu is gemini 2.20 uit, ik zie nergens dat een dergelijk probleem is gefixed, dus ik ben er bang voor...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen