martjeB Geplaatst: 12 februari 2007 Geplaatst: 12 februari 2007 Ik heb pas onlangs GrabIt ontdekt en heb hiermee wat concert DVD's gedownload. De VOB files heb ik gekopieerd naar de HDD van de dreambox. De dreambox is met glas aangesloten op de amp en sinds vanavond ook met 2 tulpstekkers(audio). Ik krijg echter bij mijn laatste download geen geluid. Andere VOB files en ook het intro VOBje geven wel geluid. Met VLC op de PC speelt de bewuste VOB wel met geluid. Kan deze VOB file geconverteerd worden, zodat ik wel geluid krijg op de dreambox? In VLC zie ik bij de VOB die geen geluid geeft; audio-audio apparaat *mono * stereo De goed spelende VOB geeft nog een optie: *A/52 over SPDIF Gtz. Martje B
kapoentje Geplaatst: 13 februari 2007 Geplaatst: 13 februari 2007 Een VOB met alleen AC3 geluid zal op de dreambox geen geluid geven.
martjeB Geplaatst: 13 februari 2007 Auteur Geplaatst: 13 februari 2007 Citaat: Een VOB met alleen AC3 geluid zal op de dreambox geen geluid geven. Ik heb juist het idee dat het andersom is. De vob met AC3 geeft wel geluid. Ook de versterker detecteert dit en gaat naar digital in en geeft geluid. (Precies hetzelfde als bij een AC3 uitzending op de dreambox). Gtz. Martje B
kapoentje Geplaatst: 13 februari 2007 Geplaatst: 13 februari 2007 Check je VOB files met Gspot. http://gspot.headbands.com/
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen