Gast Geplaatst: 12 februari 2007 Geplaatst: 12 februari 2007 Gek wordt je er van. Vroegah kon ik een avi of eender wat converteren naar mpeg (instellingen hoefde ik niet eens naar om te kijken) en de dreambox speelde deze zonder flauwekul af. Nu schokt het beeld om de seconde elke seconde stop het beeld heeel even, maar net genoeg om opgemerkt te worden. Andere keren raakt de dreambox helemaal van slag waardoor beeld en geluid niet meer synchroon lopen en zelf een paar seconden stil staat. Hieronder een voorbeeld van een geconverteerde avi. Deze was van origine ook al 25fps, daar ligt het niet aan. Type: MPEG transport stream Duration: 1:29:00 Data Size: 1.85 GB Bit Rate: 2.98 Mbps Video Tracks: 256 MPEG-2, 608 × 352, 25 fps, 104.86 Mbps, progressive Audio Tracks: 257 MP2 stereo, 48 kHz, 64 kbps Ik neem aan dat bovenstaand totaal geen probleem zou mogen zijn. Zou het dan nog een bepaalde plugin kunnen zijn oid. Op dit moment zit ik even vast met dit probleem en hoop ik dat ik niet de enige ben die dit probleem heeft.
Littlesat Geplaatst: 13 februari 2007 Geplaatst: 13 februari 2007 Waarmee converteer je? VLC? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen