Ron Geplaatst: 14 februari 2007 Geplaatst: 14 februari 2007 30 dagen ban. Niet terugkomen onder een andere naam want dan is het helemaal afgelopen. [color:"red"] 9. Bezwaren. Heb je bezwaar op een beslissing die is genomen door een administrator of moderator dien je je via contactformulier of PM te melden. Niet openlijk via het board! Jouw bezwaren zullen niet zonder meer worden beantwoord, maar wel altijd ter kennisgeving worden aangenomen. [/color] Citaat: Mijn laatste reactie: als een moddereter onder het motto ik begin me te ergeren aan bepaalde draadjes en de zaak op slot gooit, vindt ik dat volledig indruisen tegen de huisregels van dit forum. In een vrije democratie vindt ik dat ik en anderen het recht hebben..... Sat4all is absoluut geen democratie. Het is ons board met onze regels. Bevalt je dat niet, dan maak je dat je weg komt en zoek je een ander board waar de huisregels beter bij jou aansluiten. Je mag gebruik maken van dit board, je moet het niet en daarom beslis jij niet over de gang van zaken op dit board. Jouw enige recht is dus (indien je conformeert aan onze huisregels) van dit board gebruik te mogen maken. Verder niets! 20 moderators beslissen hier samen over de gang van zaken op het board. "Democratisch" zou je bijna kunnen zeggen. Als een moderator een beslissing neemt en jij het daarmee niet eens bent, meldt je dat via de voor jou beschikbaar gestelde weg. Dat is dus niet openbaar op het board. Naar je vraag of kritiek wordt gekeken en indien nodig gezamelijk beslist. Doe je dat niet (zoals jij dus nu openlijk op het board) krijg je een ban. De duur van die ban is afhankelijk van mijn goede zin en die is na jouw bericht niet best meer. Ron
Aanbevolen berichten