Joecks Geplaatst: 18 februari 2007 Geplaatst: 18 februari 2007 Ik moet voor de automount een gebruikersnaam en een wachtwoord invullen met behulp van de afstandsbediening. Mijn wachtwoord bevat een uitroepteken , maar ik kan deze niet vinden onder de cijfertoetsen... Joecks VU+ duo + Triplesat + FamilieHD Image, telkens weer wat anders.. Momenteel : Blackhole + Tunisiasat addon 3.0 Skin : Army Gradient HD
bromtol Geplaatst: 18 februari 2007 Geplaatst: 18 februari 2007 vijf keer op de < toets drukken. bromtol mij zie je hier niet meer posten, hoewel ik me soms erg in moet houden.
Joecks Geplaatst: 18 februari 2007 Auteur Geplaatst: 18 februari 2007 Citaat: vijf keer op de < toets drukken. bromtol Ik heb mijn bericht titel aangepast van [ALL] naar [7025] , op mijn 7025 doet de < helemaal niks.. er zitten wel een aantal karakters onder de 0 toets maar niet het uitroepteken.. Joecks VU+ duo + Triplesat + FamilieHD Image, telkens weer wat anders.. Momenteel : Blackhole + Tunisiasat addon 3.0 Skin : Army Gradient HD
Joecks Geplaatst: 18 februari 2007 Auteur Geplaatst: 18 februari 2007 Heb het al op een andere manier opgelost, ik heb de config file aangepast met VI en nu gaat het goed.. Joecks VU+ duo + Triplesat + FamilieHD Image, telkens weer wat anders.. Momenteel : Blackhole + Tunisiasat addon 3.0 Skin : Army Gradient HD
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen