Gast Geplaatst: 19 februari 2007 Geplaatst: 19 februari 2007 Zijn er mensen die een kabel-tuner in hun 7025 hebben en dit goed aan de praat hebben gekregen?
arie kanarie Geplaatst: 19 februari 2007 Geplaatst: 19 februari 2007 op mijn 7025 met S en C tuner, eea vrij makkelijk aan de gang gekregen. Eerst de zenderlijst met Dreamset van mijn 7020,deze vervolgens opslaan als een enigma2 lijst en daarna met dreamset erin gepompt. Daarna een cable lijstje laten importeren en nog eens naar de 7025 pompen. Even een reset en lopen. grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
Gast Geplaatst: 19 februari 2007 Geplaatst: 19 februari 2007 Ja ik heb inmiddels ervaring met een kabeltuner... Ik ben er erg tevreden over: 1 tuner voor opnemen en kijken van een ander programma tegelijkertijd!! Dus je hoeft er geen 2 te kopen! Helemaal super! Werkt allemaal super. Verder erg easy te installeren... Geef maar een gil als je hulp nodig hebt! Ik heb by the way geen idee hoe mijn CCcam 1.6.2/ Newcs 1.20 werkt icm DVB-S
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen