Gast Geplaatst: 21 februari 2007 Geplaatst: 21 februari 2007 blueline of blueline zoom! Meer zat er niet in.
Gast Geplaatst: 21 februari 2007 Geplaatst: 21 februari 2007 Thanks et werkt goed bij mij heb ik hem nu op 60 staan ipv 45 en nu staat hij mooi in het midden nogmaals bedankt.
JBnl Geplaatst: 24 februari 2007 Geplaatst: 24 februari 2007 Ik heb het gevonden mensen en je kunt het gewoon via het menu doen. Ik heb hier een DM500 met gem3.4 erop staan. Ik kwam het toevallig tegen en je hoeft niets in een file te veranderen. Je druk 2x op blauwe knop en dan krijg je een menu met een aantal optie's waaronder ook General. Dan selecteer je General en onder dit menu zie je INFO BAR OFFSET staan. Met deze waarde kun je de info bar naar links/rechts en naar boven/beneden verplaatsen. Hopelijk is het duidelijk zoals ik het nu uitleg en hebben andere mensen er ook baat bij. Laat maar even weten of het gelukt is. groeten,JBnl
Gast Geplaatst: 24 februari 2007 Geplaatst: 24 februari 2007 Das helemaal handig. In versie 3.30 zit die functie er niet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen