henkst Geplaatst: 21 februari 2007 Geplaatst: 21 februari 2007 Hallo, Tijdens het zappen krijg ik voornamelijk bij de BBC's de melding SID not in Pat. Ik krijg daarna geen beeld, maar soms echter ook wel. De tuners zijn vrij. Dit gebeurt bijna altijd Ik gebruik CCCAM 162, ik had probleem trouwens ook bij 161 Ik heb de LNB's zo geconfigureerd LNB A Geavanceerd A/B/C/D A: Astra 1 19,2 B: Hotbird 13 C: Astra 2 28,2 D: Astra 3 23 LNB B "zoals LNB A" Wie weet war er aan de hand is DB7025 T90 met momenteel 3 lnb's op switch Alvast bedankt Henkst
Gast Geplaatst: 21 februari 2007 Geplaatst: 21 februari 2007 bbc3&4 worden overdag vervangen door twee kinderzenders. Dus een ander serviceid in de program allocation table ;-) Is dus geen fout in jouw config of opstelling. Ik neem aan dat je na 20:00 geen problemen meer hebt.
henkst Geplaatst: 21 februari 2007 Auteur Geplaatst: 21 februari 2007 Het gebeurt bij mij ook 's avond om 22.00 uur zowel bij BBC als ITV Het maakt niet uit of het BBC 1, 2, 3, 4 of ITV is Volgens mij switchen de BBC 3 en 4 om 20.00 uur Hetene moment krijg ik die melding en daarna zap ik verder en later weer terug en dan heb ik gewoon beeld. Ik gebruik Gemini 2.20 In ieder geval bedankt voor je reactie
Gast Geplaatst: 21 februari 2007 Geplaatst: 21 februari 2007 Hm, dan is er misschien wat mis met je kanalenlijst. De melding klopt namelijk wel, maar alleen igv BBC3&4, en misschien een paar ITV's die ook overdag wat anders uitzenden. Als je trouwens overdag gescand hebt, kan je verwachten dat je juist na 20.00 die foutmeldingen krijgt, ipv voor 20.00
FeReNGi Geplaatst: 21 februari 2007 Geplaatst: 21 februari 2007 zelf eens je kanalen laten scannen. Vervolgens uitlezen met Dreamset. Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13
henkst Geplaatst: 22 februari 2007 Auteur Geplaatst: 22 februari 2007 Ferengi, Dit ga ik vanavond maar eens proberen. FF kijken of dit iets oplost. Wat bedoel je met uitlezen met de Dreamset. Dien ik dan nog iets met de automatisch ingescande lijsten te doen. Bij het automatisch inscannen vindt de DB geen BBC's die voer ik handmatig in via de settings zoals aangegeven op KingofS** Bedankt voor je reactie Henkst
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen