Gast Geplaatst: 24 februari 2007 Geplaatst: 24 februari 2007 mijn dreambox ziet sinds gisteren de softcams niet meer.ik gebruikte cccam en mgcamd en krijg deze ook niet meer geinstalleerd. wat kan er aan de hand zijn?
Henksat Geplaatst: 24 februari 2007 Geplaatst: 24 februari 2007 Je geeft veel te weinig info om maar te kunnen vermoeden wat er aan de hand kan zijn. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Gast Geplaatst: 25 februari 2007 Geplaatst: 25 februari 2007 als ik mijn dreambox uit zet of opnieuw opstart kan hij geen kanalen meer decoderen. als ik dan de softcam wil instellen staat er geen meer in de lijst. ook niet als ik mgcamd er opnieuw in zet.
arie kanarie Geplaatst: 25 februari 2007 Geplaatst: 25 februari 2007 net als Henksat al aangeeft, zal je meer informatie moeten geven. Geef minimaal aan welke firmware. vertel ook je schotelconfiguratie erbij. grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
Gast Geplaatst: 25 februari 2007 Geplaatst: 25 februari 2007 ik gebruik pli garnet. en de configuratie is niet zo belangrijk omdat het altijd gewerkt heeft. en nu werkt het ook wel als de ontvanger weer een paar uur aanstaat. dus zit het gewoon ergens in pli. als ik pli opstart zijn de softcams er niet meer. en na een tijdje weer wel is dat niet duidelijk genoeg dan?
Gast Geplaatst: 25 februari 2007 Geplaatst: 25 februari 2007 Hoe zet je de box uit? Netjes via het menu, of stroom er af? Als de box niet netjes wordt afgesloten, vergeet hij zijn instellingen. Greetz, Lion.
arie kanarie Geplaatst: 25 februari 2007 Geplaatst: 25 februari 2007 Citaat: en de configuratie is niet zo belangrijk omdat het altijd gewerkt heeft. Als je een corrupte zenderlijst gebruikt of een niet correcte satellites.xml, zijn dit soort problemen voor mij zeer herkenbaar. Doe eens een complete transponderscan en probeer een goede satellites.xml aan te maken. Dan weet je iig dat dit geen storing teweeg brengt. grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
Henksat Geplaatst: 25 februari 2007 Geplaatst: 25 februari 2007 Hoe stel je de softcam in dan en sla je de wijzigingen wel op? En net wat hierboven ook staat: zet je de box wel goed uit of op de goede manier herstarten? Mochten de problemen blijven: En factory reset kan wonderen doen. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Gast Geplaatst: 25 februari 2007 Geplaatst: 25 februari 2007 ik zet de box netjes uit via menu uitschakelen. het heeft een half jaar goed gewerkt. en de laatste dagen gaat het niet goed. ik zal eens een factory reset doen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen