Radix Geplaatst: 26 februari 2007 Geplaatst: 26 februari 2007 Graag wil ik de UPNP optie van de 7025 ten volle benutten, daarvoor heb ik TVersity gedownload & geinstallerd. Op de dreambox zie ik wel de UPNP share maar ik kan nog steeds geen films & foto's naar de dreambox streamen. UPNP staat aan de in de dreambox zowel client als server. Gebruikt er al iemand de upnp voor de 7025. Hoe heb je het ingesteld & welke software gebruik je? Ik zou graag daardoor avi's(divx/xvid),mpg, enz streamen naar de dreambox. Dreambox 8000 HD- 1TB HD - OpenPli Image
Radix Geplaatst: 26 februari 2007 Auteur Geplaatst: 26 februari 2007 niemand? Dreambox 8000 HD- 1TB HD - OpenPli Image
boomer22 Geplaatst: 27 februari 2007 Geplaatst: 27 februari 2007 bij mij hetzelfde probleem ten eerste instellingen ik heb een router er tussen wat moet bij client staan en wat voor path en wat moet bin server staan en wat voor path boomer
Gast Geplaatst: 27 februari 2007 Geplaatst: 27 februari 2007 heb er vanmiddag mee zitten spelen maar is allemaal erg traag! gebruik me router en aanhangende hdd als server . hij ziet ze wel en haald ook de lijst met mp3's op en speeld ze ook nog eens af , maar zo zo zo traag . zal er straks nog wel eens mee spelen , dit zijn mijn bevindingen tot nu toe!
Gast Geplaatst: 28 februari 2007 Geplaatst: 28 februari 2007 Nu heb ik vandaag weer zitten spelen met me upnp. Wat blijkt , als je het via het pannel doet op je dreambox is het super langzaam , maar probeer het zelfde eens via je ftp programma . dan is het wel rete snel . Ik heb zonder enige vertragine toegang tot me router . Zou het probleem het in de mediaplayer zitten ??? test het maar eens zou ik zeggen !
Radix Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Geplaatst: 28 februari 2007 welke software heb je hiervoor gebruikt? Dreambox 8000 HD- 1TB HD - OpenPli Image
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen