Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Alweer een paar dagen wordt de info op "wolf xs4all nl" niet geupdate.

BOvendien, als het wel geupdate wordt mis ik extra info, zoals beschijving van het programma.

Is er misschien een beter alternatief vcoor xmltv info voor de nederlandse zenders?

Geplaatst:

Er is een grabber voor van tvgids.nl xmlfiles te halen.. Met de converter van oudeis kan je daar een epg.dat van maken

grtz

Geplaatst:
Citaat:
Er is een grabber voor van tvgids.nl xmlfiles te halen.. Met de converter van oudeis kan je daar een epg.dat van maken

grtz

Waar is die converter ergens te vinden ? Of kan je die hier plaatsen ?

Thanks.
Geplaatst:

Ik heb mbv xmltv nu igg die granner op een Linux PC draaien, nu nog even zoeken om die grabber..

Een 2de vraag: Ik gebruik de sql database epg optie, en tot mijn verbazing staan de programma's van de afgelopen dagen daar nog steeds in. Klopt dat?

Geplaatst:

Ok: Mbv db_epg kan ik nu mijn mbv xmltv gemaakt files inlezen.

Ben alleen benieuwd of er iemand in slaagt om de xmltv programma's voor een dreambox te compileren, zodat ik dat niet met een aparte PC meer hoed te draaien. Bovendien laat mijn epg info ook nog steeds "oude" data zien.

Geplaatst:

oudeis heeft hem als attachment geplaatst hier. Ben nu niet thuis dus kan hem niet attachen maar met de searchoptie moet je hem wel kunnen vinden

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen