orbiter Geplaatst: 7 maart 2007 Geplaatst: 7 maart 2007 na het manueel flashen (via menu in de ab) heb ik de dreambox stroomloos gemaakt nadat hij enige tijd niet meer reageerde. Na deze aktie heb ik geprobeerd om serieel (netwerk uitgevinkt) met dreamup V1.2.2.0 er weer een image in te zetten. Echter dreamup loopt niet door en krijg enkel de melding: box type: 500S Gebruik ik DreamUp-DM500 krijg ik bij status te staan: got startsequence, starting upload Echter bij beide programma's loopt verder niets door (geen upload balk o.d. ?) Wil dit nu zeggen dat de flash leeg is en dat ik hem moet laten repareren ? of doe ik iets anders verkeerd ?
Nobody2050 Geplaatst: 7 maart 2007 Geplaatst: 7 maart 2007 Probeer deze maar eens. Greetz Nobody2050 Greetz Nobody2050===================================================VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.
Nobody2050 Geplaatst: 7 maart 2007 Geplaatst: 7 maart 2007 Of deze Greetz Nobody2050 Greetz Nobody2050===================================================VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.
Nobody2050 Geplaatst: 9 maart 2007 Geplaatst: 9 maart 2007 Nog succes of uhhhhhh nix? Greetz Nobody2050 Greetz Nobody2050===================================================VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.
orbiter Geplaatst: 9 maart 2007 Auteur Geplaatst: 9 maart 2007 Het lag aan de kabel. Deze had ik geleend en bleek dus dat deze zelfgemaakte kabel niet goed inmekaar was gezet. Nadat ik een andere (nieuwe) kabel had gebruikt lukte het meteen. Wat ik wel vreemd vind is dat ik wel antwoord v/d box kreeg !!! Verder zou ik nog willen weten als je een antwoord v/d box krijgt, wil dat dan ook zeggen dat er niets mis is met de flash ?
Crest Geplaatst: 9 maart 2007 Geplaatst: 9 maart 2007 Welnee. Er waren kennelijk een paar verbindingen wel goed. Maar niet alle. Met de juiste kabel zal het lukken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen