Crest Geplaatst: 9 maart 2007 Geplaatst: 9 maart 2007 Ik ben van plan een nieuwe versterker/receiver met RDS te kopen. Wanneer ik de Dreambox op de versterker aansluit werkt RDS dan wel op de receiver?
Gast bert@ne Geplaatst: 9 maart 2007 Geplaatst: 9 maart 2007 Hoi Crest,,, wat is RDW ???? De audio-uit ,van de dreambox levert of gewoon een stereo audiosignaal of via de optitische aansluiting ac3 audio Via de scartaansluiting diverse beeld signalen oa. cvbs /rgb /S-video /YPbPr Andere of extra signalen/data staat niet ter beschikking op de audio of via de beeld uitgang. bert,,
Crest Geplaatst: 9 maart 2007 Auteur Geplaatst: 9 maart 2007 Citaat: Hoi Crest,,, wat is RDW ???? De audio-uit ,van de dreambox levert of gewoon een stereo audiosignaal of via de optitische aansluiting ac3 audio Via de scartaansluiting diverse beeld signalen oa. cvbs /rgb /S-video /YPbPr Andere of extra signalen/data staat niet ter beschikking op de audio of via de beeld uitgang. bert,, Ik bedoelde RDS.
Yo! Geplaatst: 9 maart 2007 Geplaatst: 9 maart 2007 Citaat: Wanneer ik de Dreambox op de versterker aansluit werkt RDS dan wel op de receiver? Nee. Groet, Yo! DM800 en DM8000. Visiosat bi-sat 13,19,23 en 28 via EPM 17/8 multiswitch.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen