Ga naar inhoud

[All] UPnP probleem met Nero MediaHome en avi files.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik probeer om met nero MediaHome als UPnP server avi fims te streamen en ze te bekijken via mijn dreambox (7025 met gemini 2.2). Ik krijg deze films niet te zien in mediaplayer. Andere films in mpg formaat zijn wel zichtbaar en kan ik zonder problemen afspelen.

De avi fims zijn wel geshared (directory is shared met nero scout en fims zijn zichtbaar in Nero Home), ik denk niet dat het daaraan ligt.

Ik heb in Nero MediaHome al een aantal verschillende transcoding opties geprobeerd, maar zonder resultaat.

Is er iemand die er al wel in geslaagd is?

Sven

Geplaatst:
Citaat:
Ik probeer om met nero MediaHome als UPnP server avi fims te streamen en ze te bekijken via mijn dreambox (7025 met gemini 2.2). Ik krijg deze films niet te zien in mediaplayer. Andere films in mpg formaat zijn wel zichtbaar en kan ik zonder problemen afspelen.

De avi fims zijn wel geshared (directory is shared met nero scout en fims zijn zichtbaar in Nero Home), ik denk niet dat het daaraan ligt.

Ik heb in Nero MediaHome al een aantal verschillende transcoding opties geprobeerd, maar zonder resultaat. Het lijkt erop dat die transcoding gewoon niets doet. Ofwel is het de client die op de dreambox draait die het niet aankan ?

Is er iemand die er al wel in geslaagd is?

Sven

Dit probleem heb ik ook steeds. Ik krijg in de filebrowser ook alleen MPEG en MPEG2 bestanden te zien. Geen enkele avi of divx. Ook niet als je de extensie verandert trouwens.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen