Ga naar inhoud

Technisat analoge automaat

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb op mijn caravan een Technisat Sat-Track analoge automaat staan met artikelnummer: 0001/1576. (Zie foto)

Omdat deze automatisch op Astra afstellende schotel alleen analoog is, ontvang ik maar zo'n 200 zenders (maar niet de nederlandse). Weet iemand of het mogelijk is om de vlakschotel die hieropstaat gewoon te vervangen voor bv een Attisat digitale vlakschotel?

Thanx,

JanJaap

post-28697-1318259131,3671_thumb.jpg

Geplaatst:

De Attisat zal vast wel hetzelfde presteren als je huidige schotel. Wat er verder nog mogelijk is, is afhankelijk van de (stuur)signalen die de uitrichter doorlaat. Een bewerkelijke mogelijkheid is in ieder geval om de uitrichter eerst positie te laten zoeken en daarna de Attisat rechstreeks op de ontvanger aan te sluiten. Maar heb je je vraag al bij Technisat neergelegd?

Groeten van de zolder.

• 5 weken later...
Geplaatst:

Ik ben inmiddels iets verder. Het probleem is niet dat de schotel analoog is, maar de uitrichter postioneert naar de astra 1D. Ik ontvang dus alleen de kanalen die deze sateliet uitzend.

De vraag is dus nu of ik dat aan kan passen. Ga van de week eens in de manual zoeken of dit te veranderen is.

Heb overigens wel de vraag bij tecnisat neergelegd, maar helaas geen antwoord.

Het lijkt erop dat ze dit product niet meer ondersteunen want er is niets over te vinden op de website.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen