dr_grebber Geplaatst: 23 maart 2007 Geplaatst: 23 maart 2007 Het is mij al een paar keer opgevallen dat de kinderslotjes allemaal gewist zijn als de dreambox gereboot wordt. Ik stel de parental lock in via de afstandsbediening. Enige suggestie? DM800HD en DM7000S Visiosat Bisat (19E,13E,23E,28E), Dreambox 800 Noorwegen, iMac, MacbookAir, TimeCapsule, iPad, iPhone, Conceptronic CH3SNAS, Ziggo allesin1
MSneijders Geplaatst: 23 maart 2007 Geplaatst: 23 maart 2007 Waarschijnlijk ligt dit aan de methode van herstarten, probeer het eens met een herstart vanuit het menu. dan slaat enigma nl eerst alle instellingen op (van geheugen naar flash/usb/disk) Groet, Matthijs DM500 -PLi Iolite - Technisat Multytenne 45 DM800 -PLi Iolite - Rotor - 60cm pan
dr_grebber Geplaatst: 23 maart 2007 Auteur Geplaatst: 23 maart 2007 Muchos Gracias! Je hebt gelijk, nadat ik de parental codes had ingesteld, heb ik nooit de box gerestart, totdat ie crashed (doordat ik met de CAM's aan het klooien was). Ik can de doos nu even niet laten crashen, kinderen zitten mee te kijken, maar ik heb goed gevoel dat het zal werken. Nogmaals dank, /W DM800HD en DM7000S Visiosat Bisat (19E,13E,23E,28E), Dreambox 800 Noorwegen, iMac, MacbookAir, TimeCapsule, iPad, iPhone, Conceptronic CH3SNAS, Ziggo allesin1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen