Gast Geplaatst: 30 maart 2007 Geplaatst: 30 maart 2007 De disk-to-disk kopie liep met zo'n 25 MB/s (250Mbit dus), dus niet zo snel als zou kunnen (de specs van de disks zeggen dat ze rond de 50 MB/s kunnen leveren). Mijn oude ATA-66 controller en het feit dat er al drie disken aan die machine hangen helpen daar natuurlijk niet bij, en dan zal het gekke drivertje ook nog wel de zaken er niet beter op maken. Voor iemand met een Windows doos toch een prima oplossing. Het betreffende diskje (ik heb een Hitachi 2.5" 120GB erin gezet) bevalt overigens uitstekend. Ik moet wel met een tang nog een pinnetje van mijn 3.5"-2.5" adaptertje verwijderen om de stekker te laten passen, en de bracket was veel te groot (oud spul he), dus nu hangt het diskje aan een paar stukken ijzerdraad. De box is nu echt superstil - zelfs met de TV uit hoor je de disk niet op een halve meter van de DB. Ook in warmte scheelt het heel veel. Mocht iemand nog een disk aankoop overwegen, mijn advies is koop voor hetzelfde geld een wat kleinere laptopschijf. Stille 3.5" schijven zijn bijna niet aan te komen (als je informeert bij een winkel blijkt die dan al niet meer geleverd te kunnen worden).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen